  • Data: 2019-06-02 10:23:22
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 czerwca 2019 18:48:17 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 31 May 2019 10:10:15 -0700 (PDT), Budyń

    > Do tego można też podpiąć jakieś naścienne panele sterujące? Zastanawiam
    > się nadal jak rozwiązać działanie chłodnic na wodę lodową. Nie chcę kupować
    > gotowych klimakonwektorów (które mają oczywiście swój sterownik), bo one są
    > zazwyczaj dużej mocy a ja potrzebuję niezależne 2-3kW żeby niezależnie
    > uruchamiać dla każdego pomieszczenia na piętrze.
    >
    > I taki sterownik będzie musiał załączyć po pierwsze pompkę obiegową, po
    > drugie odpowiedni obieg, i wentylator, a do tego ew. jeszcze biegi wentyla.

> [...]

    wszystko (poza gotowymi bibliotekami) sam pisałem. Program ze swiatem zewnetrzym
    komunikuje sie poprzez tekstowy plik z zapisami typu

    #A automatycznie wg programu, ON wlaczone, OFF wylaczone
    ECO=A # grzanie elektryczne CO
    ECWU=A #grzanie elektryczne CWU
    PS=A #PompaSolar
    PBUFL=A #PompaBUForLadowanie

    który jest udostępiony w sieci lokalnej, więc bez problemu można napisac program na
    tableta który będzie w nim mieszał i tym samym wprowadzal zmiany nastaw.

    w zasadzie nie widze przeciwskazan do publicznego udostępnienia jak to zrobić gdyby
    ktos mial chęć sie pobawic w takie majstrowanie.

    b.