  • Data: 2019-06-07 20:59:38
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 3 Jun 2019 23:20:40 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Niektórzy wartość wypłodów swej głowy nazbyt przeceniają. Klimatyzacja
    > pod gołym niebem, gdzieś na otwartej pustyni -- tego nawet szejk czy
    > inny zjednoczony emir by nie wymyślił!

    Powaaaażnie? :P ---> https://www.skidxb.com/

    Ale nadal nie kumam w czym masz problem. Masz pompę ciepła do grzania
    basenu, stoi obok basenu i dmucha. Dmucha chłodem. Jak to u mojego sąsiada.
    Mało to razy dzieciaki latały do pompy ciepła żeby się ochłodzić? Nawet
    dzieci kumają proste rzeczy, tj. że jak można się schłodzić i ciału ulżyć,
    to się to robi -- a Ty jakoś nie możesz. No bo jak to tak... klimatyzacja
    pod gołym niebem! Toż to grzech normalnie.

    --
    Pozdor
    Myjk