    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator do oceny
    Date: Mon, 17 Jan 2011 21:30:15 +0000 (UTC)

    mirek <f...@w...pl> napisał(a):

    > Nie pytałem sie kurna o sens rekuperatora , ale o doświadczenia z tym
    > modelem. Wyjdżcie sobie gdziez na pole z tymi jałowymi dyskusjami o
    > wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocą. Nikogo poza wami one nie
    > interesują.

    Nie nadymaj się bo jeszcze sobie ktoś pomyśli że jesteś ukrytym spamerem i
    dopiero wtedy na Tobię wszyscy pojeźdza jak na lysej kobyle. Coś za bardzo Ci
    nie pasuje pisanie ze rekuperatory są be. To istotne żeby raz na zawsze
    ustalić czy rekuperator to inwestycja nie mająca nic wspólnego z oszczędnością
    czy też taka co na przykląd po 5, 10, 15 latach się zwroci w postaci
    oszczędnosci na opale i jeszcze coś z tego zostanie na kieliszek chleba. A
    może krzyzowy nigdy się nie zwroci a przeciwpradowy po 14 latach da zysk. A
    może masz odpowiednie doświadczenie, obliczenia i wiedzę i już to wiesz. W
    takiej sytuacji mógłbyś się z nami podzielić. Jak obliczeniami wykażesz że
    jest to z ekonomiznego punktu widzenia opłacalna inwestycja. I nikt tego w
    sposób naukowy nie podważy. To publicznie wielkimi literami przyznam Ci racje.
    A w następnym etapie kupię i zainstaluję rekuperator. Ale jeśli z wyjątkiem
    opowieśći dziwej treści o rekuperatorach wiesz że sa i wiezdę bierzesz ze
    stron sprzedawców to czekaj aż się cokolwiek wyjaśni. I wwtedy zadecydujesz
    czy kupić rekuperator.