    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator do oceny
    Date: Mon, 17 Jan 2011 23:12:01 +0000 (UTC)

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > zanych=3D
    > cych prz=3D
    > raturz=3D

    > sie

    > a ni=BF przy
    > zimnego.
    > m w
    > emperatury
    > ydowanie
    > ylko
    >
    > Ale co to ma wspolnego ? Z jaka predkoscia dmucha klima, a z jaka
    > dmucha anemostat w pokoju ? Anemostat =3D srednio te 15-20m3/h. Klima?
    > Ile.. 10 x wiecej? 20 x wiecej ? 50 x wiecej ? Co tu wogole chcesz
> [...]
    Gdzie się robi pokoje o powierchni od 5,5 do 8,5 metra kwadratowego. Krotność
    wymiany powinna być na średnim poziomie = 1. Do pokoju o powierzchni 20m2
    czyliwcale nie takiego ogromnego żeby był w nim komfort o ktorym wielu tutaj
    pisze trzeba wtłoczyć prawie 60m3 na godzinę. Ciekawe jak z tego wybrniesz.