    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator do oceny
    Date: Tue, 18 Jan 2011 02:45:21 +0000 (UTC)
    <ih22i8$kgf$2@inews.gazeta.pl> <ih22vi$mn1$1@inews.gazeta.pl>
    <ih24cb$r03$1@inews.gazeta.pl> <ih2aca$6fe$1@news.onet.pl>
    <b...@f...googlegroups.com>
    <ih2dko$s34$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@p...googlegroups.com>
    <ih2hgr$b5j$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...googlegroups.com>
    <ih2ic1$djr$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <ih2o79$qa9$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@q...googlegroups.com>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > niejsze
    > a jedynie
    >
    > 200m3/h nie zapewnia komfortu? Mozna zaprosic 100 gosci i urzadzic
    > wielka huczna impreze - nikt sie nie udusi :)

    > i=BFej tych
    > =B1 wielko=B6ci nie na
    >
    > Bo to sa minimalne wartosci wymagane. Nikt nie pisze, ze to sa
    > wartosci do przezycia. Poprostu tyle musi byc i koniec.

    > e. A to
    > szcz=EAdzic
    >
    > 300m3/h to nie 300, a 150W. Nie manipuluj. A jezeli uwazasz, ze w domu
> [...]
    Nie ja wmślam przepisy i wielkości w nich występującem Minimum to minimum. Jak
    ktoś dostawal z opieki minimum socjalne i przeżyl to jak dostanie 25% więcej
    to mu się wydaje ze pana Boga za nogi zlapal. Egzystowaleś bez wentylacji jak
    w kanalach i sobie trochę wlaz uchylileś. Z wyliczeń z innego wątku wynika ze
    zwiększanie krotności powoduje większy zysk. To dlaczego go nie zwiększysz
    skoro podobno szybciej Ci się zwroci.