  • Data: 2017-12-24 00:33:26
    Temat: Re: rekuperatory
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 grudnia 2017 23:30:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W zeszlym roku w Lodzi byla polowa tego co w Wodzislawiu.

    http://lodz.eska.pl/newsy/smog-znow-atakuje-normy-w-
    lodzi-przekroczone-o-1000-procent-audio/587338

    Tez mieliśmy 1008%. Czyli mamy identyczne powietrze ;)

    > Inna sprawa ze w Lodzi nie ma co specjalnie truc. Samochody zanieczyszczaja ale one
    sa wszedzie. Ile masz w Wodzislawiu domow podlaczonych do elektrocieplowni? Zgaduje
    ze zero. W Lodzi niewielki procent budynkow nie jest podlaczonych pod
    elektrocieplownie.

    Aha. Stąd Łódź uruchamia dopłaty do podłączenia do elektrociepłowni i
    zamiany pieców węglowych na gazowe (źródło w linku powyżej)? :)

    Jeżeli naprawdę nikt nie pali węglem, a wszyscy są przyłączeni do
    elektrociepłowni to marny Twój los bo to by oznaczało, że nie ma szans
    na poprawę powietrza w okresie grzewczym ;)

    PS. W Wodzisławiu wszystkie osiedla (czyli jakieś 50-60% mieszkańców)
    są podłączone do ciepłowni. Spora część domków grzeje się gazem,
    część kamienic również ciepłem miejskim. Niestety to jest tak, że wystarczy
    10% syfiących i oni potrafią zatruć całe powietrze w okolicy i tacy są też
    u Ciebie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.