  • Data: 2011-01-25 20:44:36
    Temat: Re: rolety zewnętrzne
    Od: "jasiek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:8f0da8ca-e8d7-4fa9-85b0-9a66f07326c0@29g2000prb
    .googlegroups.com...
    Cześć.Gdzie rozsądniej będzie zamontować rolety zewnętrzne,do muru czy
    do ramy okiennej,a i jeszcze jakiego producenta polecacie.

    Ja mam zamontowane w otworze okiennym: skrzynka/kaseta do muru, prowadnice
    do ramy okna.

    Ostrzegano mnie, że w otworze będą zabierać światło, ale ja jakoś nie
    zauważyłem różnicy.
    Z tego co widziałe, to kasety montowane nad otworem powodują zacieki na
    murze, które dla mnie są nie do przyjęcia, ale o gustach się nie dyskutuje.
    Rolety są z firmy Krak - Żal, aluminiowe z pianką poliuretanową w środku
    między lamelkami, aotomatyczna oraz ręczna blokada rolet po zamknięciu/
    opuszczeniu, w zależności od gabarytów okna. Podnoszenie ręczne (elektryczne
    mają akumulatory które w przypadku braku prądu pozwalają na jedno lub
    dwukrotne podniesienie lub opuszczenie rolet).

    Na plus: ciszej, cieplej, w dzień możesz zrobić sobie noc i spać wygodniej
    po nocnej zmianie.
    Na minus: jakoś nie znalazłem, ale pewnie są, tylko ja tolerancyjny jestem.

    pozdro

    jasiek