  • Data: 2010-09-24 15:36:07
    Temat: Re: rozdzielnia w piwnicy - czy musi być hermetyczna?
    Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i7hm5n$nrh$1@news.telbank.pl...
    [......]> Generalnie w ogóle bym się tym nie przejmował gdyby nie fakt, że
    dom się
    > dopiero buduje i prócz otwartej piwnicy nic na razie nie ma. Nie wiem jak
    > się ta instalacja zachowa gdy warunki atmosferyczne będą skrajnie
    > nieprzyjazne.
    [....]
    > PZDR
    > Shaman

    Jeżeli dom się na razie buduje to co Ty w tej rozdzielnicy masz ? Jeżeli
    zrobiłeś sobie rozdzielnicę w piwnicy to przy wywaleniu S-ki będziesz musiał
    do piwnicy schodzić. Sprawdź sobie, czy wyłączniki mają znaczek odporności
    na niską temperaturę. W sumie polecam zmienić to na coś IP65, są w całkiem
    przystępnych cenach a ma się spokój z wilgocią. Tylko niech ten znajomy
    elektryk tego nie montuje bo może nie słyszał o czymś takim jak dławice
    kablowe :)