  • Data: 2009-05-28 11:04:45
    Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:kjzmy8xlg61.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Ale typowa spoldzielnia bedzie miala lokale z zakresu 30-120 metrow, i
    > to juz troche trudno do jednego worka wrzucic...

    Bo? Przecierz to nie powierzchnia generuje smieci....

    Jak juz wprowadzac taki absurd jak placenie za smieci od powierzchni to
    proponuje jeszcze aby mieszkajacy na parterze nie placili za oswietlenie i
    sprzatanie klatki 1/5 tego co mnieszkancy piatego pietra bo mniej
    korzystaja. :-))) A w piwnicy koniecznie indywidualne liczniki na swiatlo.

    Sorki za zlosliwosc to nie osobiscie do Ciebie tylko bawi mnie takie
    podejscie, ze jak ktos ma wieksza powierzchnie to niech wiecej placi. Toz to
    typowy Janosik. Zabieramy bogatym a dajemy biedny. No bo skoro kogos stac na
    wieeeeelkie mieszkanie... :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo