eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierozliczenie zwolnienia od podatku od sprzedaży nieruchomości › Re: rozliczenie zwolnienia od podatku od sprzedaży nieruchomości
  • Data: 2009-11-24 12:20:58
    Temat: Re: rozliczenie zwolnienia od podatku od sprzedaży nieruchomości
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Dominik & Co"
    > Nie, o ile rozsądnie nabyłeś nieruchomość (działkę) jako
    > majątek osobisty (za pieniądze ze sprzedaży poprzedniej nieruchomości).
    > Jeśli nie- zarówno ten zakup jak i wydatki na budowę
    > US policzy Ci w połowie (przynajmniej widziałem takie interpretacje).

    Podepnę się z nieco inną wersją.
    Żona (przez zamążpójściem) miala swoje mieszkanie.
    Wyszła za mąż (wspólnota majątkowa).
    Sprzedaje mieszkanie.

    Pieniążki z mieszkania są tylko jej ? Czy jej i męża?

    W kontekście tego co powyżej, tzn. czyli 2 lata na wykorzystanie
    pieniążków ze sprzedaży mieszkania, by nie zapłacić podatku.

    I teraz - tylko ona powinna kupić działkę, czy też działka
    może być kupiona na nią i męża ?

    Jak to jest ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.