  • Data: 2009-07-13 01:04:46
    Temat: Re: samosiejki - przesadzenie
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej S. wrote:

    > A do jakiej wielkości dęby mają dużą szansę się przyjąć? Z tego co
    > wiem to te drzewo ma korzeń palowy i jego uszkodzenie kończy się
    > wieloletnim chorowaniem drzewa.

    dąb sobie da radę.
    możesz przesadzać małe, ale i takie dwuletnie... byle miało bryłę.
    podlej dobrze i nie martw się. oczywiście, najlepiej gdybyś znalazł takie
    małe, co dopiero liści wypuściły, to zmiesci korzenie w garści, a przyjmie
    się na 100%.
    wiem coś o tym, bo jednego dąbka przesadzałem 2 razy, a dziś jest już dużym
    skurczybykiem i nigdy nie chorował.

    moon