  • Data: 2013-03-03 11:26:11
    Temat: Re: schody - jak wykonczyc? olejowac czy lakierowac?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 marca 2013 11:02:07 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no własnie -zeby je usunąć co pół roku musisz zeszlifować warstwe DREWNA do
    głębokości rys. Po paru razach będą wgłębienia a ty dasz sobie spokój :)

    A idz Ty mnie nie denerwuj, juz bylem zdecydowany a tu znowu niepewnosc :D

    > zgoda - dlatego ma być twardszy lakier niz szpony -jesli jestes w stanie taki
    wyszukac to piec go nie zniszczy wiec robota bedzie jednorazowa. Sądze ze znajdziesz
    taki lakier w handlu.

    Pieca raczej po tych schodach nie bede wnosil ;-) Musze sie z tym przespac. Albo
    jechac szybko do sklepu kupic osmo i bedzie "po ptokach" ;) No sam nie wiem -
    poniewaz my mamy sypialnie na parterze, a na gorze przewiduje wylacznie pokoje dla
    dzieci (ktorych jeszcze nie mam) to pies po tych schodach w gruncie rzeczy bedzie
    smigal bardzo rzadko lub wcale :) Zreszta tak jak my. Przekonuje mnie mozliwa
    miejscowa naprawa/renowacja i opinie ludzi, ktorzy uzytkuja olejowane tym podlogi
    gdzie maja dzieci/psy i daje to podobno rade, niektorzy olejuja raz na dwa lata i nie
    ma nawet potrzeby szlifowania.

    Lakier podobno im bardziej blyszczacy tym mocniejszy - a mi zalezy na totalnym macie.
    No i olejowane podlogi sa antystatyczne - nie przyciagaja tyle kurzu co lakierowane
    :) Chyba jestem zdecydowany :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.