  • Data: 2013-04-05 14:38:29
    Temat: Re: sciana jednowarstwowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup

    > wiesz, nie chce Cie martwić, ale zastanów się, ile będzie trwać włamanie
    > się do domu z gazobetonu kolesiowi uzbrojonemu w piłę? Choćby łańcuchową
    > spalinową.

    Ty tak poważnie? Sądzisz że włamywacz będzie hałasował w nocy piłą
    mechaniczną? Okno wysunięto do warstwy ocieplenia można bez wikeszego
    kłopotu i hałasy wyciągnąć w całości.

    > Swoją ścieżką - sprawdzał ktoś kiedyś antywłamaniowość BK?

    Po co? Słyszałeś o choć jednym przypadku włamania przez ścianę? Spotkałem
    się z na pozór dziwnym przypadkiem zdjęcia dachówek i wejścia przez dach,
    ale o wycięciu dziury w ścianie jeszcze nie słyszałem.

    Pozdrawiam
    Ergie