  • Data: 2021-08-14 16:20:09
    Temat: Re: ścianka - nidagips - wygłuszenie
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2021 o 09:50, Budzik pisze:
    > W przejsciu miedzy pokojami musze wybudować scianke która wygłuszy
    > dzwieki z obu pomieszczen (zeby nie było słychac normalnej rozmowy etc)
    >

    > Jaką grubośc scianki zastosować?
    > Co włozyc w srodek aby maksymalnie wygłuszyc?

    W zależności od tego na jaką grubość ściany możesz sobie pozwolić
    dobierasz szerokość profilu. Wszystkie profile stykające się ze
    ścianami, sufitem i podłogą obklejasz specjalną taśmą/gąbką przed
    zakotwieniem. Środek dokładnie wypełniasz jak najtwardszą wełną
    mineralną, są też jakieś specjalne do wygłuszeń. Do tego podwójne
    płytowanie i powinno coś z tego wyjść.
    Można dodatkowo jedną lub obie strony ścianki obkleić jakąś gąbką
    wygłuszającą czy nawet wykładziną w odpowiednim kolorze, o ile
    oczywiście jest możliwość i estetyka nie ucierpi.
    Coś tak zrobionego widziałem i w praktyce się podobno sprawdza.