  • Data: 2023-05-17 21:24:37
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Czyli piszesz, ale nie masz pojęcia czego dotyczy wątek i o czym tu
    > dyskutujemy. Po co w takim razie zabierasz głos?

    Wydawało mi się, że w wątek dotyczy syberyjskiego dowcipu, którym chciał
    się podzielić Twórca. Ale ponieważ wszyscy dowcip znają i mało ich on
    śmieszy, zaczęli dyskutować na zupełnie inne tematy. Ja zabrałem głos,
    mimo że nie przyszedłem ze swoim tematem -- po prostu dosiadłem się do
    rozpalonego wcześniej kominka.

    --
    Jarek