  • Data: 2023-05-17 23:36:03
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 17.05.2023 o 23:13, Jarosław Sokołowski napisał:

    > https://youtu.be/NWAmhqnlp-Y
    >
    > Jakieś wysiłki są w tym kierunku podejmowane.

    To mi wygląda na taki sam film, jak te wszystkie z perpetuum mobile i
    ukrytą bateryjką. Żeby ubrać kołdrę trzeba przecież wleźć z nią do
    poszwy i szarpać się z nią aż ta podda się i ułoży mniej lub bardziej w
    swoje miejsce. A potem resztką sił znaleźć drogę na zewnątrz.

    Dopuszczam jednak myśl, że mój problem z kołdrą może być podobnej
    natury, co Tomaszowy problem z drewnem. Czyli powodowany niewłaściwą
    organizacją lub nieznajomością sposobu. Trik z filmu przetestuję
    następnym razem, kiedy (jeśli) nie uda mi się wymigać od tego
    utrapienia.

    Mateusz