  • Data: 2023-05-17 21:25:18
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 17.05.2023 o 17:33, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > uważam za ciężką pracę fizyczną i żadne usprawnienia i mechanizacje
    > tego nie zmienią bo na końcu zawsze trzeba te kilka/kilkanaście mp
    > drewna "ręcznie" dołożyć do pieca.

    Teraz już rozumiem. Z powyższego wprost wynika, że samo wrzucenie
    drewna do kominka jest dla Ciebie "ciężką pracą fizyczną". No to
    wszystko jasne, nie mam więcej pytań. Jeśli o mnie chodzi, to siedzenie
    w bujanym fotelu przy kominku z herbatą i wrzucenie kawałka drewna na
    żar, kiedy na zewnątrz mróz albo słota, to czysta przyjemność.

    No ale każdy postrzega świat inaczej. Jeden woli patrzeć na grzejnik,
    "bo mikrourazy". Inny, że bardziej opłaca się w biurze zostać do 20h i
    komuś zapłacić. A ten małż tylko leży na dnie i wegetuje. Ile bytów,
    tyle sposobów na życie.

    Mateusz