    From: "Kris" <k...@W...PL>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sezon grzewczy - moje podsumowanie
    Date: Tue, 5 Apr 2011 21:51:03 +0200

    dyskusyjnych:ebbff889-8ae3-4e6c-997b-09e658f08566@d2
    8g2000yqc.googlegroups.com...

    On 5 Kwi, 14:25, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Czyli na "gadzety" ;)) wydal ok 40tys.

    >Gadżety jak gadzety - w tym mial rowniez uruchomienie / montaz
    >kotłowni + baniak CWU. Cos, co w przypadku kazdej kotlowni miec
    >musisz. Ty piszesz o swoim kotle za 2800 ale dolicz troche automatyki
    >baniak CWU - zejdzie dobrych pare/nascie jak nie dziesiat, stowek :)

    Nie wiem gdzie Ty te naście tysięcy widzisz
    Zasobnik 150 litrów chyba 600 zł dałem, ogólnie całe CO mnie chyba poniżej
    10 tys. wyniosło- musiałbym faktury odnaleźć

    >Kumpel jezeli mialby gaz to i tak wentylacje zrobilby mechaniczna - od
    >samego poczatku zrezygnowal z kominow etc, wiec wyszlo go to
    >stosunkowo niedrogo.

    Jakoś mnie to "niedrogo" nie przekonuje. Może dlatego ze dalej nie wiem
    gdzie są te tysiące oszczędności na kominach. Ja kominy budowałem i wiem ile
    kosztowały, a ile went mech kosztuje to tez nie tajemnica. Ale były już tu
    takie dyskusje więc nie zaczynajmy od nowa. Kumpel chciał, zrobił, ma-
    ludzie różne metody maja na wydawanie kasy;))

    >Inaczej. Za pompe z uruchomieniem, baniakiem CWU i dolnym zrodlem
    >zapłacił 24k pln. Za np. kociol weglowy + armature + baniak CWU
    >zapłaciłby ok 12-15k pln.
    >Dla mnie wybor lepszego jest dziecinnie
    prosty ;)

    > Wentylacja to tylko dodatek.
    Bardzo kosztowny;) Ale magiczne słowo "luksus" uspokaja sumienia;)
    > I w przypadku gazu i w
    >przypadku wegla i w kazdym innym przypadku proporcjonalnie zmniejsza
    >zużycie ciepla.

    Generując przy tym koszty no i spory nakład finansowy na początek. i w sumie
    może się okazać że kosztuje więcej jak oszczędza.

    > Kwetsia czy ma gaz w granicy dzialki

    >Nie ma. A podlaczenie mialo kosztowac 10k pln.

    No to nie miał wyjścia i musiał przepłacić i założyć PC;)