  • Data: 2011-04-06 08:19:40
    Temat: Re: sezon grzewczy - moje podsumowanie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-06 08:44, Smerf pisze:
    > Użytkownik "marek"
    >
    > mnie zastanawia jedno, po co ludzie buduja domy, skoro przez nastepne pół
    > życia siedzą i marzną.
    > I niech mi nikt nie gada, ze mozna sie przyzwyczaic.
    >
    > pzdr mar

    Sam się zastanawiam jak to jest - mam sąsiada, który twierdzi, że woli
    mieć w domu 18 st. i chodzić w polarku...
    Z pewnością nie są to jakieś względy ekonomiczne - bo faceta stać by
    mieć w domu nawet 25 st. ot ma taki kaprys. Za to jego żona to tylko
    przy kominku siedzi bo jej ciągle zimno :) - no ale ponoć 18 st to
    zdrowo :).

    Jak u mnie jest mniej niż 20 to marznę jak cho...
    Choć wszystko i tak zależy od wilgotności i aktywności.
    Po godzinie ciężkiej pracy to i te 18 wydaje się jak upał.

    Ariusz