  • Data: 2023-07-11 15:40:37
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 15:25 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

> [...]
    es-naszej-cywilizacji/

> [...]
    > co red. Borejza. I co? Ano nic. Przeczytane (ale najwyrazniej nie
    > zrozumiane) zostały trzy zdania odnoszące się do moich ostatnich, już
    > tegorocznych badań, które wlewają nieco optymizmu. I zacytowane -- ale
    > zacytowane po to, by napisać, że "wszędzie indziej piszą co innego".
    > No jak mogli kilka lat temu pisać na temat zjawiska zaobserwowanego
    > parę miesięcy temu?
    >
    > Taka wybiórczość zastanawia. Szczególnie gdy pojawia się u kogoś, kto
    > uprawia hobby polegajace na przypisywaniu wszystkim innym manipulacji.

    Komu oprócz Mateusza "przypisałem" manipulację?
    Kto to są wszyscy inni?

    Sens Twojej odpowiedzi do Kolegi "cef" jest wg mnie następujący:
    Od wielu lat obserwowałem spadek liczby owadów ale ostatnie przejażdżki
    unaoczniły mi, że trend się odwrócił i teraz ich przybywa, będzie lepiej.

    Czy nie to chciałeś nam przekazać?

    Otóż wszyscy inni na tej grupie piszący w tym wątku (wiem, że to raptem 3
    osoby) mają zupełnie odmienne obserwacje - ja np. obserwuję dramatyczny
    zjazd w ilości owadów w ostatnich 3 latach. Ten rok jest wyjątkowy. Jeżdżę
    w okolicach Warszawy i na wschód (Lublin). Auta nie myłem od połowy maja i
    nie mam żadnego owada na szybie.

    TG