  • Data: 2023-07-11 19:03:28
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 18:38 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > to nic nie daje. Były zbierane regularnie. Zero efektu.

    > To jedyne co działa. Wczoraj robiłem nocny obchód i nie ma sladu:) może
    > udało mi się większość wytrzebić
    > Siedzą w ziemi - nie wyłapiesz ich wszystkich
    > u mnie jedzą nie tyle ogórki co sadzonki/siewki z pierwszymi 2 liśćmi
    > To też. Albo pomidory.

    wszystkich na pewno nie wyłapałem, ale aktualnie wschodząca rzodkiewka i
    już "dochodząca" jest bez nadgryzień.
    Zbieranie + firewall w postaci snacolu daje efekty.

    Z tydzień temu jednego znalazłem w młodej sałacie jak ją przyniosłem do
    domu, ale to młody 1 cm ślimak i jeszcze pewnie się nie namnożył.

    TG