  • Data: 2012-03-28 10:59:53
    Temat: Re: skur.... oszusty
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie tak samo załatwili, ale po czesci moja wina bo wziąłem najtansza
    > ofertę styro na posadzki
    > po prostu był miekki, i to, ze siadło w niektorych miejscach to może tego
    > przyczyna właśnie
    > a dawałem włókna i zbrojenie, a moze po prostu nie był dobrze wyrównane.
    >
    > W każdym bądź razie ten podłogowy to był 'prawie' tak miekki jak z
    > izolbetu fasadowy.
    >

    > Na Elewacje juz kupowałem sprawdzony produkt firmy IZOLBET, a nie jakiegos
    > lokalnego producenta, gdzies niedawno w muratorze był art. jak to
> [...]

    A pytanie teraz ile taka wylewka może usiąść?
    Zakładam że styro jest bardziej miękki niż powienien, ale da się na tym
    zrobić wylewkę - tak powiedział specjalista.
    Może da się jakoś do tego przygotować, uwzględnić ten centrymetr czy jak,
    albo zrobić grubiej o ten cm, skoro siądzie.
    Niewiem. Nawte jak opier.... sprzedawce to pewno w podłodzeni tak mi to
    zostanie i jakoś muszę z tym żyć.

    Rafał