  • Data: 2012-03-29 09:27:27
    Temat: Re: skur.... oszusty
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kacper <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał(a):

    > Specjalista od styropianu nie, ale widać było po sprzęcie podejściu i
    > rozmowie (wiedzy),
    > że na wylewkach trochę czasu spędził i jak się namacał tych styropianów to
    > już w ręce poczuje
    > czy jest miękki czy twardy.
    > A że sprzedawca może nie wiedzieć, teoretycznie tak, ale to ponoć właśnie
    > oni robią machloje z przepakowywaniem
    > itd. zrestza już mam sporo ludzi którzy to potwierdzają, a rozpoznanie
    > robiłem wśród nich zaledwie jeden dzień wczoraj,
    > więc o cyzms to świadczy - to nie jednostka.
> [...]

    Handlowiec, sprzedawca jak ma głowę na karku to często nawet nie widzi styro
    u siebie na placu. Nie wiem jak było u ciebie, ale dostawa mogła być prosto
    od producenta. O przepakowywaniu słyszę pierwszy raz. Musiałby być to nieźle
    zorganizowany szwindel z dużymi konsekwencjami przy większych robotach. Ktoś
    musiałby te folie z nadrukiem zamawiać bokiem, potem przepakowywać, często
    wystawiać atesty i w sumie zarabiać niedużo, bo różnice są, ale nie aż tak
    znaczne w cenie.