  • Data: 2009-04-07 08:41:38
    Temat: Re: skutecznosc mojego alarmu !
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 10:32, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Jakis zwierzak mogl wywolac taki alarm?

    Mogl.

    > Przyjechales przestraszyl sie i uciekl.

    Jest taka mozliwosc. Tylko czy zwierzak bylby na tyle inteligentny
    zeby przeczekac az pojdziemy na gore i dopiero zwiewac ?? Watpie -
    zwierze jak chce pitac to pita jak tylko czuje zagrozenie, czyli jak
    najszybciej :)

    > Dlaczego nie masz oswietlenia na terenie?

    Bo pierwsze co by ukradli to to oswietlenie :D Do oswietlenia trzeba
    pociagnac KABLE - a kable to nadal najlepszy lup dla zlodziei.

    > Gdybys po przyjexdzie wlaczyl to moze bys cos widzial?

    Gdybym przyjechal i zaczal grzebac przy oswietleniu to kazdy zlodziej
    ucieklby juz dawno piwnicami, szczegolnie ze ulatwilbym mu droge
    ucieczki oswietlajac ja ;-) Nastepnym razem jeden pojdzie z przodu,
    drugi z tylu.. Innej drogi wyjscia z domu poki co nie ma :)

    > Alarm uruchomil sie kiedy ktos wszedl na teren czy do domu?

    Tak. Sasiad z psem przyszedl sobie raz poogladac nowo wstawione okna -
    na pewno ogladal szczegoly montazu na pianke, bo tez tak u siebie
    chce ;)))

    > A co z monitoringiem?

    Monitoringiem czyli ? Agencja ochrony ?? Po co mi to.. Ja bede zawsze
    szybciej od nich..

    > Takie sobie rozne pytania zadaje?
    > Dobrze ze masz do domu 200m ja ponad 1 godz.

    No 200m to nie - mam ok. 2-3km ale w nocy dojezdzam tam w 3-4min, w
    dzien w zaleznosci od korkow - 5-6 min :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.