  • Data: 2009-03-24 15:40:09
    Temat: Re: słabe ciśnienie wody
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> napisał w
    wiadomości news:49c8ced9$1@news.home.net.pl...
    William Bonawentura pisze:
    > pewnie minimum calowy. Kup manometr, wepnij np. w przyłącze pralki i
    > zobacz jakie jest ciśnienie w nocy, w dzień, wieczorem jak się ludzie
    > kąpią.

    A gdzie taki manometr dostać w rozsądnej cenie (do 50 zł), bo szukam w
    internecie i najtańsze po 150 zł można dostać a kupować po to żeby raz
    sprawdzić mija się z celem.

    Tydzień temu kupowałem po 20zł. W dowolnym sklepie instalacyjnym kupisz
    manometr na 6bar + potrzebne redukcje (manometr ma gwint 1/4").