  • Data: 2010-05-29 19:43:10
    Temat: Re: smugi na ścianie
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > płynie prąd, bo nie ciekawie to może wyglądać. Jakiej grubości jest to
    > przewód i jakie odbiorniki są przez niego podłączane.

    Raczej niema to nic do rzeczy - mam ten sam problem
    stawiam na reakcję izolacji z farbą lub za płytko schowane kable
    (smugi są na suficie obciążenie tego przewodu to zazwyczaj
    2x halogeny 40W w oprawkach G9 czasami włączone są 4szt a
    nie jest to jakiś za cienki przewód)

    Pomalowane ponownie - znikły by za miesiąc znów się pojawić :(

    Myślę że sprawę rozwiąże pomalowanie jakąś farbą separującą
    np. lakier bezbarwny i następnie znów docelową farbą.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl