  • Data: 2015-03-04 22:13:48
    Temat: Re: sok zasładzany czy nie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 21:12:13 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > A dlaczego nie? W czym widzisz problem? To nie jest produkt, który musi być
    > jak najtańszy, mogą sobie pozwolić na krótsze serie i zachować
    > powtarzalność tylko w ramach każdej z nich.

    Chciałam zauważyć, że produkt, który w poszczególnych partiach nie ma
    powtarzalnych parametrów, nie jest wciąż tym samym produktem - jest INNYM
    produktem w każdej partii. I nie widzę możliwości zwłaszcza dla małej
    tłóczni (czy jak się tam ona reklamuje), aby za każdym razem rejestrowała
    nowy produkt i płaciła za wciąż nowe atesty.
    Nie masz pojęcia o produkcji spożywczej (i nie tylko tej) i przepisach w
    tej dziedzinie w zakresie wymogów do wprowadzenia produktu na rynek.
    --

    XL
    pewni siebie.