  • Data: 2012-10-01 15:32:20
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 14:41:10 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    > I teraz pytanie czy jak coś kosztuje 60% więcej to znaczy, że jest drogie?
    Moim zdaniem tak.
    Skoro kompletny zestaw koła jest w tej samej cenie co sam stelaz Geberita to wg mnie
    stelaz Geberita jest drogi. Dla jednego 300zł różnicy w cenie to mało dla innego
    duzo. U mnie 3 telaze w domu sa więc gdybym wszedł w geberity to musiałbym zapłacić
    ok 1000zł więcej. 1000zł to jest pralka lub zmywarka. 1000zł to półroczny koszt pradu
    w moim domu. Żeby zarobic 1000zł moja teściowa musi pracowac prawie 2 miesiące.
    Zaoszczędziłem 1000zł kupując stelaż Koło i jak na razie odpukac wszystko jest ok.
    Zreszta to nie żadna kosmiczna technologia a zaledwie pospawane kilka profili. Ja za
    marketing płacic nie lubię. Ale kazdy robi jak uwaza