  • Data: 2012-10-01 17:01:58
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 16:28:13 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > W takim razie płytki za 30zł / m2 są drogie - też kosztują 50% więcej od
    >
    > najtańszych :-)

    Płytki to kwestia gustu tam sie liczy wygląd wymiar itp. Stelaz to kilka profili po
    zabudowaniu niewidocznych dla oka. Więc nie widziałem sensu przepłacac za logo
    Geberit skoro tą sama funkcjnalnośc zapewniał stelaz o połowe tańszy. Co do miski to
    juz mozna dyskuytować- jednemu Koło idol sie spodaba innemu bedzie bardziej
    podchodzic kwadratowa a jeszcze inny snob zapłaci kilka tysiuęcy za pozłacana miske z
    podgrzewana deska;)

    > W budowlance i wykończeniówce, gdzie nie ma górnej granicy ceny, dla mnie
    >
    > drogi to ten co kosztuje 10-krotność najtańszego.
    Każdy tu kalkuluje inaczej. Ja nie widziałem sensu płacic 100zł więcej za produkt o
    dokładnie tej samej funkcjonalności. Dzieki temu miałem w gratisie miske, deske i
    przycisk. Zaryzykowłem zakup okazał się trafiony, teraz nikt pozamna nawet się nie
    zorientuje czy zabudowany stelaz to Geberit czy poółowe tańsze Koło.

    > Płytki 300zł / m2 są
    >
    > drogie drzwi wewnętrzne za 1500/szt. są drogie, ale na pewno nie powiem tego
    >
    > o drzwiach za 300zł ani o płytkach za 30zł.
    Akurat na pietrze do pokoi chcieliśmy z zżona mieć drzwi proste, gładkie bez żadnych
    udziwnień. I takie akurat były najtańsze aczkolwiek cena w tym przypadku nie grała
    roli. Drzwi droższe to z jakimis zdobieniami, okienkami itp a takich nie chcieliśmy.
    > No i tu pojawia się pytanie jakie masz płytki, albo panele :-)

    Takie jakie nam sie spodobały w wybranym przez nas zakresie cenowym. Ale ostro
    manipulujesz porównujac zabudowany stelaz do elementów których wygląd ma znaczenie. A
    troszkę wyżej do drogiego stelaża proponowałeś miskę za 120zł i deske za 40zł.
    > Bo na płytkach albo panelach można zaoszczędzić znacznie więcej niż na
    >
    > stelażu do którego w przyszłości dostęp będzie utrudniony.

    Stelaz lepiej porównac do kleju do płytek. U mnnie wszystkie płytki niezależnie czy
    gres, czy terakota, czy na podłogówce czy bez podłogowki sa klejone tanim klejem
    Mapei Glazurnik- chyba ok 13zł worek. Tu przy okazji dyskusji o podłogówkach polecano
    jakieś wysokoelastyczne kleje w cenie 50zł worek. Można i tak tylko po co skoro ten
    tańszy klej ma taka sama wydajnośc i taka sama skuteczność.

    > Pogadamy za 20 lat, jak coś się zepsuje i do Koła nikt nie będzie robił
    >
    > części zamiennych czego oczywiście nie życzę. Mało to takich przypadków
    >
    > bateria do której nie da się kupić głowicy, spłuczka do której nie da się
    >
    > kupić uszczelki itd.
    Za 20 lat jak cois się zepsuje i nie będzie mozliwa naprawa to odkuje te 2 mkw płytek
    i wstawię nowy stalaz. A będzie to dobra okazja do remontu łazienki. Zreszta i
    Geberit tez się może zepsuc a i dostepności części zamiennych nikt tobie dozywotnio
    nie zagwarantuje.

    > Mnie nie stać (i nie mam ochoty) by co 10 lat robić remont łazienki.
    Tylko że bezpodstawnie zakładasz ze Geberit wytrzyma a koło nie