  • Data: 2012-10-01 16:28:12
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moim zdaniem tak.

    W takim razie płytki za 30zł / m2 są drogie - też kosztują 50% więcej od
    najtańszych :-)

    W budowlance i wykończeniówce, gdzie nie ma górnej granicy ceny, dla mnie
    drogi to ten co kosztuje 10-krotność najtańszego. Płytki 300zł / m2 są
    drogie drzwi wewnętrzne za 1500/szt. są drogie, ale na pewno nie powiem tego
    o drzwiach za 300zł ani o płytkach za 30zł.

    > Skoro kompletny zestaw koła jest w tej samej cenie co sam stelaz Geberita
    > to wg mnie stelaz Geberita jest drogi. Dla jednego 300zł różnicy w cenie
    > to mało dla innego
    > duzo. U mnie 3 telaze w domu sa więc gdybym wszedł w geberity to musiałbym
    > zapłacić ok 1000zł więcej.

    No i tu pojawia się pytanie jakie masz płytki, albo panele :-)

    Bo na płytkach albo panelach można zaoszczędzić znacznie więcej niż na
    stelażu do którego w przyszłości dostęp będzie utrudniony.

    > 1000zł to jest pralka lub zmywarka. 1000zł to półroczny koszt pradu w moim
    > domu. Żeby zarobic 1000zł moja teściowa musi pracowac prawie 2 miesiące.
    > Zaoszczędziłem 1000zł kupując stelaż Koło i jak na razie odpukac wszystko
    > jest ok. Zreszta to nie żadna kosmiczna technologia a zaledwie pospawane
    > kilka profili. Ja za marketing płacic nie lubię. Ale kazdy robi jak uważa

    Pogadamy za 20 lat, jak coś się zepsuje i do Koła nikt nie będzie robił
    części zamiennych czego oczywiście nie życzę. Mało to takich przypadków
    bateria do której nie da się kupić głowicy, spłuczka do której nie da się
    kupić uszczelki itd.

    Mnie nie stać (i nie mam ochoty) by co 10 lat robić remont łazienki.

    Pozdrawiam
    Ergie