  • Data: 2012-10-02 09:33:43
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:ce0fd5bd-9f18-4b22-9c9c-7b16aa3c172d@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 14:41:10 UTC+2 użytkownik Ergie
    napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    > I teraz pytanie czy jak coś kosztuje 60% więcej to znaczy, że jest drogie?
    Moim zdaniem tak.
    Skoro kompletny zestaw koła jest w tej samej cenie co sam stelaz Geberita to
    wg mnie stelaz Geberita jest drogi. Dla jednego 300zł różnicy w cenie to
    mało dla innego duzo. U mnie 3 telaze w domu sa więc gdybym wszedł w
    geberity to musiałbym zapłacić ok 1000zł więcej. 1000zł to jest pralka lub
    zmywarka. 1000zł to półroczny koszt pradu w moim domu. Żeby zarobic 1000zł
    moja teściowa musi pracowac prawie 2 miesiące. Zaoszczędziłem 1000zł kupując
    stelaż Koło i jak na razie odpukac wszystko jest ok. Zreszta to nie żadna
    kosmiczna technologia a zaledwie pospawane kilka profili. Ja za marketing
    płacic nie lubię. Ale kazdy robi jak uwaza

    I właśnie tu się zgadzam w 100%
    Gdybym podchodził tak do budowy domu to zamiast 250 tys zł wybudowałbym za
    jedynie 40% więcej (różnica jak w kiblach)
    czyli 350 tys. no to faktycznie nie ma co wytaniać i brać co lepsze choćby z
    marki, nazwy czy marketingu.
    TAK TO DZIAŁA!
    Gdzieś trzeba oszczędzić i moim zdaniem właśnie tu w przypadku kibli można.
    Zestaw promocyjny działa ludziom bez zarzutu, a Koło zgodnie z warunkami
    musi zapewnić dostęp do części przez min. 10 lat od zakończenia sprzedaży
    modelu.
    A 10 lat to albo wymianię kibel albo milion innych spraw się zdarzy.
    Poza tym bywa tak że Geberit się spierniczy komuś za 1 rok a trafi się koło
    które przetrwa może i 15 lat. Loteria.
    Przy budowie każdy liczy swoje procenty i na jednewyda więcej a na innych
    zaoszczędzi

    Rafał