  • Data: 2022-06-03 15:37:50
    Temat: Re: studnia chłonna
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2022 o 15:12 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Co to znaczy "bezpośrednie użycie"? Czy podlewanie ogórków takim jest?
    Nie jest.
    Ludzie ogródki podlewają deszczówką - ja tego nie robię bo mi się nie
    chce z tym piep..ć.
    Ostatnio przy wizycie na dachu odkryłem martwą srokę w rynnie (pewnie
    zadziobały ją inne sroki, gniazdują na moich drzewach). Nie wiem ile tam
    leżała, ale pewnie parę razy bym podlał "nią" ogórki.
    Myślisz, że coś im (ogórkom) albo mi z tego powodu by było?
    Jak bym się napił tej deszczówki to kto wie, może bym i na salmonellę się
    załapał

    TG