  • Data: 2009-08-03 20:43:30
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też jestem racjonalistką aż do bólu i właśnie dlatego posługuję się
    kolejno i razem: wiedzą akademicką, intuicją i wahadłem.

    Chyba że tak :)

    Po prostu z niego korzystam. Bez 'religii' i uwielbienia.
    Skądinąd wiem, że nie wszyscy reagują na różdżkę czy wahadło. Dla mnie

    Przyznaję, jest w tym trochę logiki. Ale stwarza to możiwość do matactw
    naukowych :)

    :))
    Sam byłem świadkiem jak jeden wahadełkowiec ruszał palcami by wprawić
    wahadełko w ruch.
    A jakie miał efekty, a jaką wyleczalność, a jaką kasę :)))))

    Za kilkanaście dni będę sprawdzać to wszystko na mojej działce. Jest
    na niej tylko jedno miejsce, gdzie mogę (teoretycznie) mieć
    zlokalizowaną studnię głębinową. Teren trudny, skomplikowany
    geologicznie (Karpaty fliszowe), woda ujmowana w większości
    gospodarstw - zaskórna.

    wynikach dam znać.

    czekam z niecierpliwością :)

    MS
    > Daj namiary. Też potrzebuję wody bez żelaza

    Ten pan mieszkał w Bełżcu, nazywał się Jan Putkowski. Nie wiem czy
    jeszcze żyje. Oby! Będzie teraz miał ok. 90 lat.

    pozdrowienia

    mal