  • Data: 2009-08-03 20:54:06
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h57hvo$bpf$1@news.onet.pl...

    > Nie potrzeba wiedzieć jaki rodzaj siły kręci wahadłem, ale można wiedzieć
    > że do tego kręcenia jest potrzebna siła, i to spora.

    No ale kreci, nic na to nie poradzisz. Niektorzy twierdza, ze to sila
    coriolisa, no ale chyba za mala skala i czemu nie zawsze w te sama strone?
    Ja tego nie wiem, pozostawiam sobie otwarty umysl na to i nie uprzedam sie z
    gory. Zreszta uprzedzenia to jedna z najgorszych rzeczy.

    > Więc co? Nieodkryty rodzaj promieniowania? Bzdura, bo to co ma odpowiednią
    > siłę zdolną kręcić wahadłem już zostało odkryte.

    Cym jest zatem?

    > Zresztą - wahadło wykrywa wode. Nie Uran, nie pluton, i nie jakiś inny
    > kosmiczny materiał, tylko wodę.
    > W jaki sposób woda podziemna ma niby oddziaływać inaczej niż ta naziemna.
    > Dlaczego różdzka nie wygina się nad wanną pełną wody, a nad ziemią tak?
    > Po prostu wątpliwości jest więcej niż odpowiedzi.

    A no jest i niczego to nie dowodzi.
    Woda jest przewodnikiem poruszajacym sie w polu magnetycznym ziemi i moze to
    ma jakis wplyw, uran nie porusza sie tylko sobie lezy. Z drugiej strony
    rozdzka nie jest przewodnikiem i jest magnetycznie obojetna, wiec nie
    powinna sie wyginac. Wahadlo tez, drut miedziany rowniez i co z tego? Jedno
    przeczy drugiemu i ma nasze teorie gdzies. :-) Moim zdaniem swiadczy to o
    naszej niewiedzy, nie czarach.

    > PS. Nie jestem człowiekiem negującym z zasady wszystko, więc chyba z
    > ciekawości wezmę jakieś druty i pójdę na działkę :)))

    Wez, wez a moze sie zdziwisz. :-)

    Pozdro.. TK