  • Data: 2009-08-03 22:19:19
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 22:40, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > Zresztą - wahadło wykrywa wode. Nie Uran, nie pluton, i nie jakiś inny
    > kosmiczny materiał, tylko wodę.

    Nie tylko wodę. Gdzieś kiedyś (dawno) czytałam o wprawnych w
    różdżkarstwie poszukiwaczach różnych minerałów.
    Czyli należy domniemywać, że przy posługiwaniu się tym instrumentem
    zachodzi jakiś proces [ tu się rzucą na mnie sceptycy :) ] na
    poziomie nadświadomym, który oficjalna nauka odrzuca.

    > PS. Nie jestem człowiekiem negującym z zasady wszystko, więc chyba z
    > ciekawości wezmę jakieś druty i pójdę na działkę :)))
    > Albo z miłą chęcią zaproszę Panią (Pannę) mal do demonstracji, szkoda że
    > tylko tak daleko :))

    Panna mal jest mobilna, mimo obowiązków: domowników, domu, działki,
    kotów i pracy zawodowej.

    >Sam byłem świadkiem jak jeden wahadełkowiec ruszał palcami by wprawić
    >wahadełko w ruch.
    >A jakie miał efekty, a jaką wyleczalność, a jaką kasę :)))))

    Wspomniałam w jednym z poprzednich wpisów, że znam parę osób o
    ścisłych umysłach, które posługują się wahadełkiem. Nie biorą żadnego
    wynagrodzenia za te czynności. Wielu pomogli.
    Może właśnie bezinteresowna pomoc niesiona cierpiącym daje najlepsze
    efekty tam, gdzie umysłem nie zdołamy (na razie) sięgnąć?

    pozdrawiam serdecznie

    mal