    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: styropian czy wełna mineralna
    Date: Tue, 9 Jun 2009 05:18:44 -0700 (PDT)
    <h0irp3$ob1$2@node2.news.atman.pl> <h0itcp$etm$1@news.onet.pl>
    <b...@y...googlegroups.com>
    <h0j3r8$3l6$1@news.onet.pl>
    <d...@a...googlegroups.com>
    <h0jer0$saf$1@news.interia.pl>
    <2...@c...googlegroups.com>
    <h0l2ua$253$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <h0l5qr$2gt$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@k...googlegroups.com>
    <h0lfvc$3nv$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@c...googlegroups.com>
    <h0l8lu$u3g$1@node1.news.atman.pl>

    >         Ja jestem, bo za jednym zamachem mam grzanie, chłodzenie, odwilżanie,
    > nawilżanie, wentylację i oczyszczanie powietrza. W podłogówce miałbym
    > tylko jedno - grzanie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Sebcio

    Chyba nawet domyslam sie jaka firma ci to instalowala. Mnie jak
    przedstawili oferte (poprawiona) to o malo nie zemdlalem. Moze wiesz
    kto moglby ten sam system zainstalowac tylko troche taniej?
    Ile zamontowales sobie stref regulacji? Mnie przy 6 wychodzi drogo ale
    jakos mniej nie daje rady. Zwlaszcza te strefy mnie interesuja jak
    sobie z tym radzisz (zakladam ze masz) nie ma problemow z
    rozregulowywaniem sie?
    Napisz cos o serwisie bo zdaje sie to bedzie dosyc istotne dla
    dalszego normalnego funkcjonowania, miales juz jakies przeglady?
    Duzo mam pytan jak widzisz ale wlasnie dlatego, ze systemy tego typu
    sa malo popularne w Polsce wiec dopytuje gdzie moge.

    Pozdrawiam
    Dy