  • Data: 2009-06-10 13:05:57
    Temat: Re: styropian czy wełna mineralna
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0l4ns$sfs$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jezeli nie widzisz roznicy miedzy Ytongiem a zwyklym suporexem po rozbiciu
    > jednego i drugiego no to nic nie poradze. Zreszta mi tam wszystko jedno.

    Wiesz co Maniek- trochę poszukałem po necia i róznica między ytongiem a
    suporeksem jest prawie żadna podobno
    Ytong 36cm ma taka sama przenikalnośc cieplna co suporeks 24cm+ cm styro.
    Składem te materiały prawie się nie różnią a i dokładnoscia wykonania
    niektóre "suporeksy" dorównuja Ytongowi.
    Więc coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że Ytong to kolejny produkt
    wykreowany przez marketingowców- a jego tańszy zamiennik to suporeks.
    Marketing potegą jest jak widać.
    Zaczełem się nad tym zastanawiać po rozmowie z sasiadem który grzeje gazem
    ma ściany z suporksu jeszcze bez styropianu oi pomimo tego rachunki za
    ogrzewanie miał znośne. I zastanawia się on czy kleic styro czy tylko na ten
    suporeks dac tyn zewnetrzny i tyle. przyklejenie styro kosztowałoby go
    pewnie z 5000 a zuzycie gazu spadnie pewnie minimalnie.

    To takie sobie dylematy osób odpornych na wiedze- tą marketingową.

    Krzysiek