  • Data: 2016-10-11 10:41:28
    Temat: Re: styropian do ocieplenia starego domu
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wracając do magistrów:
    Byłam niedawno u jednego (tu był akurat profesor).Kupił sobie stary, murowany
    dom na wsi.Nawet ładnie go wyremontował,łazienkę zrobił,różne takie
    bajery..Kuchnia węglona robi za dekorację, gazu cię boi.Więc kuchenka na
    prąd,zresztą indukcyjna, bo teką ma w mieście.A tu instalacja -wszystko na
    jednym odwodzie, zresztą 1,5 w szmacie.Trza pruć, kafelki tyż...
    Zwróciłem uwagę na wentylację,bo budynek był długo nieużywany i trochę było czuć
    stęchliznę - po remoncie.(to w/g właściciela.Moim: tam nie szło spać-a
    musiałem.)
    Więc: pod podłogą była wentylacja,na deskach panele.Dalej nic, nawet w
    kuchni.Zaproponowałem -bo instalacje trzeba zmienić-wentylacje mechaniczną.Strop
    betonowy, ocieplany sianem.
    Właściciel zrobił inaczej: się obraził. Można? Można!
    Pozdro