    From: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: szambo a kanalizacja w Warszawie
    Date: Mon, 26 Jan 2009 12:40:30 +0100

    wiadomości news:497d78da$0$29384$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z własnych doświadczeń - w Warszawie masz marne szanse na zrobienie bloku
    > z szambem.

    Mam nadzieje. W tym wypadku chodzi o zablokowanie wydania pozwolenia na
    budowę. Inwestor jest "szemrany". Sasiedzi są przerażeni tym co ma stanąć
    obok ich domków. Na razie elektrownia nie zapewnia wystarczajacej mocy. Ale
    jak wiadomo niektórym pomagają nawet sciany w urzedach.
    Ale cały czas nie wiem jak daleko musi byc kanalizacja od działki, żeby
    mozna było zbudować szambo.