  • Data: 2012-04-27 09:10:38
    Temat: Re: szpachlowanie sufitów podwieszanych
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-26 11:40, quent pisze:
    > Słuchajcie no Panowie :-)
    > Zrobiłem sam elektrykę w domu bruzdując wszystkie ściany bruzdownicą
    > którą ledwo w rękach mogłem utrzymać. Schudłem 15 kilo. Potem zrobiłem
    > sam całą podbitkę. Sam zrobiłem te fucki'n stelaże na 130m2 i
    > przykręciłem do nich płyty gipsowe... i mają mnie położyć jakieś gipsy??
    >
    > Proszę Was o poradę techniczną a nie o wsparcie duchowe - za które swoją
    > drogą bardzo Wam dziękuję ;-P

    No to ja się wypisuję z rad o ile miałem okazję szpachlować i kręcić
    płyty to w domu sobie odpuściłem bo i wiedzy za mało siły nie te :)
    Choć też sporo robiłem sam np. elektryka (bruzdy, przewody,
    podłączenia,...), płytki, malowanie,...

    Jedyne co ci mogę poradzić to trzymać się instrukcji któregoś z producentów.

    I życzę ci powodzenia.

    Ariusz