    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: termomix vs kohersen
    Date: Wed, 26 Jan 2011 20:22:21 +0100

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:
    > Była moja żona na prezentacji Termomixa (przypomniała mi się prezentacja
    > Rainbow), w necie wyczytałem, że bezpośrednią konkurencją dla Termomixa jest
    > Kohersen. Może ktoś coś powiedzieć coś na temat jednego i drugiego? Jakie są
    > różnice?
    > Odnośnie porównania do Rainbow - sprzęt dobry, ale jest pełno produktów równie
    > trwałych i funkcjonalnych znacznie tańszych. Pewnie jest podobnie w przypadku
    > tych dwóch produktów. Możecie coś polecić?

    Ja nie znam niczego podobnego do thermomixa, tego drugiego nie znam. Moja mama
    użytkuje taki robot od ok. 97 roku, jej siostra troche dłużej. Parę lat temu
    kupiła drugi (żeby mieć dwa, nie dlatego że się zepsuł).
    Urządzenie jest bardzo fajne, ma ciekawe funkcje i książkę kucharską. Placki
    ziemniaczane zrobione w termomixie są debeściarskie, podobne jadłem tylko jako
    dziecko, utarte w PRL-owskim robocie "Bartek". Ja uwielbiam ajarkoniak z
    termomixa i mleczko bananowe (to akurat można zrobić jakimkolwiek mikserem).
    Również zamierzam kupić termomix, ale nie w sieci sprzedaży lecz... na allegro
    lub w jakimś lombardzie. Tak kupiła moja ciotka drugi robot za 50% ceny nowego.

    --
    Bartek