  • Data: 2011-01-28 08:59:33
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rybak" <b...@b...net> napisał w wiadomości
    news:jbs4k61tt2pqjgtimgq8pgom3hcmaarrnm@4ax.com...

    > Cieszę się twoim szczęściem. Ale ja naprawdę nie widziałem akwizytora
    > na oczy, bo jak już wspomniałem, Thermomix dostałem a nie kupiłem. I
    > po prostu zacząłem doceniać jego zalety. Może z tym urządzeniem jest
    > trochę tak jak z kuchenką gazową vs. indukcyjną. Znajdzie się wielu,
    > co próbują na siłę udowodnić, że jedyne prawdziwe gotowanie, to
    > gotowanie na gazie. A ja przez wiele lat miałem gaz, teraz mam
    > indukcję i w życiu bym nie wrócił do gazu. Ale nie dorabiam do tego
    > ideologii.

    Wiesz, ale ja nawet gdybym dostał za darmo, to bym niezbyt często używał.
    Zupki - papki? Jak w tym ugotować prawdziwego kurczaka? Oszczędność czasu
    przez robienie kilka małej porcji zamiast raz większej i zamrożenie
    porcjowanego gotowego dania? To sprzęt dla ograniczonych ludzi bez fantazji.
    I mam ręcznie to myć pomiędzy daniami? Kupić od razu trzy sztuki? Czy może
    uruchamiać zmywarkę trzy razy dziennie?

    Bes
    sęsó!

    Prywatna http://www.janwer.com/