  • Data: 2011-01-28 07:42:26
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: rybak <b...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2011 22:56:41 +0100, "Jan Werbinski"
    <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:

    >Oszczędność
    >czasu, to brak termomixa.
    >
    >Tylko że tu trzeba myśleć, bo akwizytor nie pokazał jak wszechstronnie się
    >obsługuje zwykły garnek...

    Cieszę się twoim szczęściem. Ale ja naprawdę nie widziałem akwizytora
    na oczy, bo jak już wspomniałem, Thermomix dostałem a nie kupiłem. I
    po prostu zacząłem doceniać jego zalety. Może z tym urządzeniem jest
    trochę tak jak z kuchenką gazową vs. indukcyjną. Znajdzie się wielu,
    co próbują na siłę udowodnić, że jedyne prawdziwe gotowanie, to
    gotowanie na gazie. A ja przez wiele lat miałem gaz, teraz mam
    indukcję i w życiu bym nie wrócił do gazu. Ale nie dorabiam do tego
    ideologii.

    rybak roberrto