  • Data: 2011-01-27 02:26:04
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 15:02, Lisciasty <l...@g...com> wrote:

    > Rozumiem, że dla Ciebie posiadanie kuchennego klamota za 3 tysiące zł
    > to luksus i nobilitacja?
    Nie, skad. Mam inne, jeszcze bardziej nierozsadne zabawki. Jak sobie
    przypomne ile mnie kosztowal moj pierwszy Apple Macintosh w 1993 roku
    to do tej pory mnie boli ;)
    > Dobrze wystawić sobie takie coś w przedpokoju
    > żeby każdy na pewno zauważył,
    Takie kuchenne klamoty w jakims stopniu - w niektorych przypadkach -
    spelniaja role "poprawiacza nastroju". Kobieta, ktorej nie do konca
    stac na takie urzadzenie a mimo to go uzywa, potraktuje je jako
    "odrobine luksusu" w kuchni. Zonka, ktora lubi sie lansowac - bedzie
    miala czym sie pochwalic przed przyjaciolkami. Nic co ludzkie nie jest
    nam obce i Kobieta tez czlowiek ;) Panie maja swoje zabawki, my
    swoje.
    Oprocz ww. przypadkow jest tez pewnie duza grupa uzytkownikow tego
    ustrojstwa traktujacych je utylitarnie.

    BTW - nie zauwazyles emotikionow? Dobra, przyznam sie - bawi mnie
    wynajdywanie TAKICH motywow NASZYCH codziennych zachowan. Mam mocne
    skrzywienie w strone sitcomu i czeskiego filmu ;)

    pozdr
    Piotr