    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tolerancje budowlane
    Date: Fri, 31 Aug 2012 18:36:23 +0200

    >Potrafili natomiast przesunąć światło drzwi o 20cm i w efekcie chyba
    >wejdziemy w ścianę działową.
    >To normalne, czy po prostu coś sobie pomylili?

    zależy o co Ci chodzi z tolerancją o zdrowy rozsądek czy o normę.
    Jeżeli o normę to może DIN18202, jeżeli o zdrowy rozsądek hmm
    20cm to dużo i mało, zależey jak duży wpły ma to u Ciebie. Jeżeli
    przez to nachodzi na ściankę działową to wymagał bym poprawienia
    jeżeli bez problemu można to przełkąć i nie będzie przeszkadzać
    odpuścił bym sobie.

    Generalnie nie wiem czy w tej sytuacji, jeżeli nie poprawisz, czy nie
    musisz zgłosić tego w celu akceptacji do starostwa?

    W ogólności 20cm jest to na tyle dużo, że wydaje się to nie do końca
    normalne, musiało wynikać z pomyłki w czytaniu projektu.

    Pozdrawiam
    Darek