    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tolerancje budowlane
    Date: Fri, 31 Aug 2012 22:34:27 +0200

    Odpowiem zbiorczo o tych 20cm.

    Poproszono mnie o oględziny parteru (dojechali prawie do wieńca), gdyż
    nie byłem na budowie jakiś czas (totalny brak możliwości) i o dziwo...
    poprawili.
    Nie wiem jak to zrobili, bo śladu nie ma (z jednej strony jest słup,
    więc rozebrali słupek pustaków zapewne), ale z drugiej musieli
    podmurować, a śladu za bardzo nie ma. Ciekawostka. Muszę się dokładniej
    przyjrzeć.

    Czyli jednak pomyłka była. Dobrze rozpoznaliście.
    Będę udawał że nie wiem o poprawce :) Chłopiska starają się jak mogą
    moim zdaniem.

    Zdjęcia... tylko muszę trafić za dnia, bo inaczej kaszka straszna wychodzi.

    Irek.N.