  • Data: 2010-03-23 07:10:56
    Temat: Re: trawa naturalna jak na łące
    Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" bratnia dusz:

    > Chciałbym mieć przyjemną trawę jaka występuje w naturze na łące z jakimś
    > mleczem czy inną tego typu przybłędą
    > Nie specjalnie podobają mi się monolityczne monochromatyczne trawniczki
    > pudelki u sąsiadów

    No nareszcie jeden co krótko wystrzyżonym trawiastym skinom mówi nie! Masz
    jak najbardziej rację! Nie ma nic piekniejszego niż trawnik naturalny z
    mniszkami, cykorią, stokrotkami, itp. Zwłaszcza wiosną jest to przepiękny
    widok, gdzie "pudelki" mogą się schować. Ja pierwsze koszenie wykonuję w
    połowie maja, gdy mniszki zaczynają zawiązywać nasiona. Później koszę już w
    miarę regularnie.

    Na rynku są dostępne specjalne mieszanki traw z"chwastami" i nazywają sie
    "Trawniki babuni" lub "Ogród staropolski" czy jakoś tak. Trzeba pytać.

    Zdroofka Johnny