  • Data: 2009-01-25 13:05:27
    Temat: Re: tulipany
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wanda Ch. napisał:
    > / /.Proszę o instrukcję bo jesienią tego roku będę sadzić większą
    > ilość cebulic i żonkili

    Instrukcja jest krótka. Posadzić zwyczajnie.
    Cebulice na głębokość ok. 7cm, narcyzy trąbkowe 12-15cm.
    Wymagają gleby przepuszczalnej.
    Lekkie okrywanie gałązkami ma sens w przypadku ostrej bezśnieżnej zimy.

    Czy wykopujecie hiacynty,bo mam je pierwszy raz

    Ja swoich nie wykopuję, rosną w zacisznym miejscu.
    Kępa białych ponad 20 lat.Czasami wykopuję pojedyncze dla
    zaprzyjaźnionego sępa a czasami wszystkie na chwilę, żeby kompostu podłożyć.

    Pozdrawiam, Barbara