  • Data: 2009-02-18 09:03:03
    Temat: Re: tupot bosych stóp - reaktywacja
    Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 01:22, "Jarek M." <j...@w...pl> wrote:

    >  ------------------------->> Może wywiercić kilka otworów w tym stropie z pustaków
    i pianką

    > -------------------------
    > Owszem, tak
    > Skoro Mano napisał że strop dźwięczy jak pudło rezonansowe to pierwsza myśl
    > zlikwidować rezonans żeby nie wzmacniał dźwięków, czyli pustą przestrzeń
    > wypełnić czym.
    > Fakt, nie jestem fachowcem z branży budowlanej i może trochę chybiłem ale
    > ... miałem dobre chęci.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek

    Ha, znalazłem wczoraj panele 60x60 do sufitów kasetonowych. Ale chyba
    się nadadzą. Rockwool Sofit się to nazywa. Wełna 15mm wykończona z
    jednej strony jakby papierem i pomalowane na gotowo, Nie ma fazki,
    jest całkowicie płaskie, więc dobrze powinno się zaciągnąć gipsem.
    Trzeba tylko sprawdzić, czy ten podkład nie rozmięknie pod gipsem.
    Wełna jest sprasowana, więc powinno się dobrze kleić. Przy czym jest
    to wełna, a nie jakieś sprasowane coś, jak w zwykłych kasetonach. Cena
    15zet brutto/m2. Nie jest najtańsze, ale da radę. Po mojemu powinno
    nie najgorzej przytłumić. Podają jakąś alfę =0,55. Czy spotkaliście
    się z tym?
    Pozdrawiam, Marek