  • Data: 2009-09-17 19:27:17
    Temat: Re: tv w łazience?
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koteczek pisze:

    > Albo masz kasy jak lodu albo kolejny szpaner?
    > Wszystko sie da, kwestia kasy. Ogladajac TV w wannie tracisz cieplo,
    > pewnie bedziesz dolewal wody cieplej co chwilke. A jak odpala ciekawy
    > film to sie rozkleisz w tej wannie. Tracisz energie, myje sie raz dwa i
    > idzie ogladac na kanapie. Juz radio jest inteligentniejsze ale tez bez
    > sensu, ktos kiedys chcial w WC radio. Masakra.

    Eeee ale nie - jak jestem w hotelach, to powiem Ci mega doceniam fakt,
    że jak oglądam TV to sobie idę do kibla i tam nadal słucham co nadają,
    jakby też było widać to bym się nie obraził.

    Tu nie chodzi o KOLEJNY TV ale o to żeby można było oglądać wszędzie to
    co się pusciło w jednym pokoju.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?